Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 14:27:17 +0300

Tere!

Luunja vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/08900 
aadressile Tartu maakond, Luunja vald, Kabina küla, Kastre metskond 2 (Tele2 
Kabina mast) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigiteelt mahasõidu kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26964862>  (menetlus nr: 
415427), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Luunja vallavalitsus) või menetleja (HEIKI TOOMING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister